Моніторинг
якості освiти
Вт, 30.04.2024, 06:21
| RSS
 
Головна
Меню сайта
Розділи новин
ЗНО [78]
Новини пов'язані з проведенням зовнішнього незалежного оцінювання
Моніторинг [89]
Новини пов'язані з моніторинговими дослідженнями
Інше [16]
Просто новини відділу
PISA [2]
Наше опитування
Відвідувач, хто Ви?
Відповідей: 4853
Головна » 2010 » Квітень » 19 » Семінар 20.04.2010
Семінар 20.04.2010
22:09
Семінар 20.04.2010
Моніторинг якості освіти: проблеми, рішення, результати

Сьогодні семінар відбувається у дистанційному форматі. Уся необхідна інформація надана нижче. 

Обов'язково заповніть реєстраційну анкету


План роботи
1 Теоретико-практична частина
Доповідь проректора облІППО Пастухової Н.Л.
"Участь педагогів Донеччини у апробації автоматизованої інформаційної системи "Рейтинг"
2 Практична частина
Висловлення оцінок та пропозицій учасників семінару щодо критеріїв оцінки системи освіти.

Теоретико-практична частина
Доповідь проректора облІППО
Пастухової Н.Л.

Участь педагогів Донеччини у апробації автоматизованої інформаційної системи "Рейтинг"

Державною інспекцією навчальних закладів Міністерства освіти і науки України розроблено критерії оцінювання якості навчального процесу, на основі яких спроектовано й програмно реалізовано за допомогою Web-технологій автоматизовану інформаційну систему моніторингу діяльності загальноосвітніх навчальних закладів та визначення їх рейтингу.
Актуальність порушеної проблеми зумовлена необхідністю запровадження сучасних механізмів вимірювання ефективності діяльності навчальних закладів, виявлення факторів впливу на надання ними освітніх послуг з метою вирішення питання щодо забезпечення державних гарантій рівного доступу до якісної освіти.
Експеримент проводиться в три етапи. На першому етапі (організаційний або констатуючий) розроблено концептуальні положення, критерії оцінювання якості навчального процесу, визначено перелік абсолютних (вхідних) показників, відпрацьовано методику обчислення. Створено відповідну комп’ютерну програму.
У ході другого етапу (апробація або перетворюючий) планується проведення апробації критеріїв.
На третьому етапі (корекційний або заключний) протестують комп’ютерну програму та проведено роботу щодо забезпечення функціонування її у мережі Інтернет. Заплановано використання програми місцевими органами управління освітою в управлінській діяльності.
Таким чином, Автоматизована інформаційна система "Рейтинг” (далі – АІС «Рейтинг») планується як складова системи управління загальноосвітніми навчальними закладами, що функціонує на основі сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. 


Апробація АІС «Рейтинг» засвідчила наступні позитивні властивості:

• оперативність (дає змогу швидко отримувати як загальну, так і аналітичну інформацію з основних напрямів діяльності загальноосвітніх навчальних закладів різних типів, розташованих як у містах, так і сільській місцевості);
• об’єктивність (мінімізує суб’єктивний вплив на визначення показників та результатів діяльності навчального закладу (визначення рейтингу);
• мобільність та гнучкість (дозволяє вносити зміни у визначення показників та критеріїв діяльності навчальних закладів залежно від актуальності поставлених освітніх завдань);
• відкритість та доступність (забезпечує широкий доступ різних категорій громадян до освітніх інформаційних ресурсів);
• обґрунтованість (надає можливість на цифрах довести правильність або помилковість прийнятих управлінських рішень у галузі освіти на місцях);
• динамічність (за допомогою системи можна прослідкувати динаміку розвитку навчальних закладів, порівняти показники їх діяльності в різні роки);
• економність або ресурсозбереження (користування системою не потребує великих людських та фінансових затрат);
• зручність у користуванні. 


Проведення експерименту щодо застосування АІС «Рейтинг» на регіональному рівні дає підстави стверджувати, що її впровадження дозволить :
• вдосконалити систему організації збору, обробки і поширення інформації про діяльність загальноосвітніх навчальних закладів;
• забезпечити органи управління освітою інформацією про стан і динаміку розвитку загальної середньої освіти, своєчасно виявляти проблемні питання в освітній галузі для прийняття обґрунтованих управлінських рішень;
• удосконалити систему контролю за діяльністю загальноосвітніх навчальних закладів, використовувати результати моніторингу під час проведення їх атестації.

Функціонування АІС «Рейтинг» через мережу Інтернет забезпечить також доступ громадськості, різних соціальних груп, суспільних організацій до інформаційних ресурсів освіти на всіх рівнях та допоможе в організації постійного обговорення результатів освітньої діяльності, що в свою чергу сприятиме формуванню системи державно-громадського управління освітою.

Практична частина
Висловлення оцінок та пропозицій учасників семінару щодо критеріїв оцінки системи освіти.

Надаємо Вам Програму педагогічного експерименту та КРИТЕРІЇ
оцінювання якості навчального процесу для здійснення моніторингу ефективності діяльності загальноосвітніх навчальних закладів та визначення їх рейтингу. 

http://znomon.at.ua/seminar/prg_TA_krt.zip


До 20 травня 2010 року просимо надіслати результати обговорення критеріїв оцінювання з точки зору користувачів освітніх послуг. Свої зауваження та пропозиції просимо надсилати на адресу znomon@gmail.com з темою «КРИТЕРІЇ РЕЙТИНГ»

Категория: Моніторинг | Переглядів: 1371 | Додав: znomon | Рейтинг: 5.0/1 |
Календар новин
«  Квітень 2010  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Пошук
Лінки розробника
Статистика
Copyright Znomon@DOIPPO © 2024