Моніторинг
якості освiти
Пт, 03.05.2024, 22:19
| RSS
 
Головна
Меню сайта
Розділи новин
ЗНО [78]
Новини пов'язані з проведенням зовнішнього незалежного оцінювання
Моніторинг [89]
Новини пов'язані з моніторинговими дослідженнями
Інше [16]
Просто новини відділу
PISA [2]
Наше опитування
Відвідувач, хто Ви?
Відповідей: 4853
Головна » 2010 » Травень » 12 » Пілотне дослідження TIMSS-2011
Пілотне дослідження TIMSS-2011
13:09

Асоціація IEA (міжнародна асоціація з оцінювання якості навчальних досягнень http://www.iea.nl/) — це незалежна міжнародна організація, яка з 1959 року об'єднує зусилля багатьох науково-дослідних центрів і професійних організацій світу для проведення порівняльних міжнародних досліджень якості освіти.
Дослідження TIMSS (http://timssandpirls.bc.edu/)проводиться асоціацією IEA з метою вдосконалення процесів викладання й навчання математики та природничих наук в світі і спрямовано на оцінювання та інтерпретацію відмінностей у системах освіти країн-учасниць.
Відповідно до програми дослідження TIMSS вивчається підготовка учнів 4 та/або 8 класів з математики та природничих наук. Крім того, проводиться анкетування учнів, що дозволяє виявити фактори, які впливають на загальну якість освіти в Україні, порівняти зміст освітніх стандартів, що розробляються в нашій країні, з вимогами, які висуваються до загальноосвітньої підготовки учнів у інших країнах.
TIMSS 2011 — це п'ятий цикл дослідження. Вперше дане дослідження було проведено в 1995 році, а регулярний чотирирічний цикл його проведення дозволяє здійснювати моніторинг досягнень учнів 4 і 8 класів, а також змін, що відбуваються у математичній та природничій в основній школі.
У дослідженні TIMSS 2011 беруть участь понад 60 країн світу. Дослідження проводиться у два етапи. 12 травня 2010 року в Україні здійснено пілотне дослідження у 40 школах, відібраних Канадським центром статистики методом випадкової вибірки. У Донецькій області у дослідженні приймали участь учні чотирьох класів міст Донецька, Горлівки та Краматорська. У кожній з цих шкіл проводиться дослідження TIMSS в одному чи двох восьмих класах.
Кожен учень відібраного класу отримав призначений особисто для нього зошит з тестовими завданнями та анкету.  Учні виконували тестові завдання у два етапи по 45 хвилин, а потім заповнили анкети. Адміністратори школи та вчителі, що викладають у цих класах, також заповнювали анкети.
Слід зазначити, що дослідження не має на меті оцінити результати діяльності окремих учнів, а саме, особливістю дослідження TIMSS є виявлення чинників, що впливають на результати учнів. Тому, інформація про окремих учасників (прізвища, номери шкіл тощо) не публікується у звітах дослідження. Всі дані, отримані в ході дослідження, дозволять провести порівняння систем освіти країн-учасниць у цілому без зазначення окремих респондентів.


Фоторепортаж:

































Категория: Моніторинг | Переглядів: 2642 | Додав: znomon | Рейтинг: 5.0/1 |
Календар новин
«  Травень 2010  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Пошук
Лінки розробника
Статистика
Copyright Znomon@DOIPPO © 2024