Стаття:"Пріоритетні напрямки діяльності початкової школи" Автори: Седова Н.М., завідувач відділу початкової освіти Донецького облІППО, Капінус Н.О., Грабова Г.С., методисти відділу початкової освіти Донецького облІППО "Світ, в якому доводиться жити нашим дітям, змінюється вчетверо швидше, ніж наші школи. Як має реагувати школа на ці зміни? З одного боку, вона повинна залишатися базовим етапом освіченості й адаптації кожної людини, а з іншого – прогностично відповідати на виклики часу.
Реалізацію цих завдань ефективніше забезпечує не підтримувальний, а інноваційний тип навчання, теоретичним підгрунтям якого є особистісно орієнтована освіта.
Умовою й результатом інноваційного типу навчання є сформованість в учнів бажання і здатності самостійно вчитися, шукати в різних джерелах інформацію і застосовувати нові знання, виробляти вміння діяти, прагнути творчості та саморозвитку.
Саме це і є стратегічним завданням сьогодення початкової школи.
Незаперечним є те, що ефективне розв’язання означених вище завдань пов’язане із особливостями початкової ланки загальної середньої освіти, бо час перебування дітей у початковій школі для їх подальшого становлення та навчання – вирішальний, іноді визначальний, а для декого і доленосний....".Завантажити повний текст статті... |