Моніторинг
якості освіти
Нд, 21.07.2019, 03:38
| RSS
 
Головна Статті
Меню сайта
Категорії
Теорія [0]
Дослідження [1]
Рекомендації [3]
Наше опитування
Відвідувач, хто Ви?
Відповідей: 4843
Головна » Статті » Рекомендації

Пріоритетні напрямки діяльності початкової школи
Стаття:"Пріоритетні напрямки діяльності початкової школи"
Автори: Седова Н.М., завідувач відділу початкової освіти Донецького облІППО, Капінус Н.О., Грабова Г.С.,
методисти відділу початкової освіти Донецького облІППО
"Світ, в якому доводиться жити нашим дітям, змінюється вчетверо швидше, ніж наші школи. Як має реагувати школа на ці зміни? З одного боку, вона повинна залишатися базовим етапом освіченості й адаптації кожної людини, а з іншого – прогностично відповідати на виклики часу.
Реалізацію цих завдань ефективніше забезпечує не підтримувальний, а інноваційний тип навчання, теоретичним підгрунтям якого є особистісно орієнтована освіта.
Умовою й результатом інноваційного типу навчання є сформованість в учнів бажання і здатності самостійно вчитися, шукати в різних джерелах інформацію і застосовувати нові знання, виробляти вміння діяти, прагнути творчості та саморозвитку.
Саме це і є стратегічним завданням сьогодення початкової школи.

Незаперечним є те, що ефективне розв’язання означених вище завдань пов’язане із особливостями початкової ланки загальної середньої освіти, бо час перебування дітей у початковій школі для їх подальшого становлення та навчання – вирішальний, іноді визначальний, а для декого і доленосний....".Завантажити повний текст статті...

Категорія: Рекомендації | Додав: znomon (24.12.2009) | Автор: Седова Наталія Миколаївна
Переглядів: 1647 | Рейтинг: 2.0/1 |
Пошук
Лінки розробника
Статистика
Copyright Znomon@DOIPPO © 2019