Під час роботи семінару ми отримали декілька питань, відповіді на які будуть цікаві, мабуть, більшості учасників семінару. Питання та відповіді. Методисти, м. Макіївка: Чи планується зміст завдань для проведення моніторингових досліджень з предметів з урахуванням профільного навчання? Відділ ЗНОМЯО: Ні, не планується. Бо тоді неможливо порівняти результати моніторингового дослідження. Так само, і зовнішнє незалежне оцінювання не має варіантів з урахуванням профілю. Тарасенко Н. С., м.Селідове: Дякуємо за проведення цікавого, змістовного семінару! Було дуже зручно працювати у дистанційному режимі. Наше запитання стосується обробки результатів моніторингового дослідження з базових дисциплін. Вчителям доводиться двічі обробляти результати моніторингу: один раз – у електронній програмі моніторингу, а інший - для предметних кабінетів за наданими ними формами. Чи можливо передбачити варіант обробки, коли уся звітність буде оброблятися в електронній програмі (як, наприклад, історія)? Відділ ЗНОМЯО: Всі данні які надсилаються до облІППО по результатам старшокласників можна обробляти тим самим програмним засобом, що й у минулому році (http://znomon.at.ua/load/1-1-0-17), тільки тепер математику слід обробляти як декілька предметів у залежності від профілю класу. Для обробки даних у початкових класах поки, на жаль, нічого не створено. Дроздова Н. Ю., м.Артемівськ: Вважаємо, що проблемним аспектом у проведенні моніторингових досліджень є організація корекційно діяльності. Всі учасники моніторингових досліджень розуміють важливість корекції після проведення моніторингу. Але завантаження та насиченість програм з навчальних предмет в не дозволяє відводити необхідну кількість годин на корекцію, не передбачені вони також у варіативній частині навчальних планів. Тому на сьогодні корекційні заняття мають стихійний характер, система корекційної роботи залежить здебільшого від сумління вчителя та наполегливості адміністрації навчального закладу та методичного кабінету. Таким чином, механізм організації корекції потребує вдосконалення, регламентації, необхідно нормативно – правової бази та інструментарію. Дякуємо за кропітку роботу щодо результатів ЗНО - це змістовний матеріал для нашої подальшої роботи. Відділ ЗНОМЯО: Ви підняли дуже важливе питання. Ми також вважаємо питання організації корекції дуже складним. Ми плануємо у цьому циклі семінарів спеціальне засідання присвячене практичний реалізації корекційного етапу. Також чекаємо від Вас пропозицій до змісту семінарів на наступний рік. Зверніть увагу! Уже після 17.09 в діаграмах, які ми надавали, була знайдена помилка у відомостях про хімію. Завантажте правильний варіант за посиланням: http://znomon.at.ua/zno/diagr_zno_rajon.zip та http://znomon.at.ua/zno/tabl_zno_rajon.zip |