19.08.2011 у Донецькому облІППО проведено круглий стіл для методистів методичних центрів
(методичних кабінетів), які відповідають за моніторингові дослідження «Дієвий вплив моніторингових досліджень на якість освіти»
Мета заходу: актуалізувати проблему використання результатів моніторингових досліджень різних рівнів (ЗНЗ, адміністративна одиниця) для відстеження стану та можливості впливу на якість освіти.
Задачі заходу:
- ознайомити учасників з результатами моніторингових досліджень 2010-2011 н.р., перспективами моніторингу 2011-2012 н.р., тенденціями якості освіти в регіональному розрізі;
- визначити роль результатів моніторингових досліджень у міжатестаційний період та в період атестації;
- продемонструвати можливості моніторингових досліджень у межах міста і окремого навчального закладу як основи прийняття управлінських рішень;
- залучити аудиторію до обговорення проблемних питань.
Фоторепортаж
Виступили:
1. Моніторингові дослідження 2010-2011 н.р., перспективи моніторингу 2011-2012 н.р., тенденції якості освіти в регіональному розрізі.
Фарін С.Л., завідувач відділу ЗНОМЯО
2. Модернізація міських моніторингових досліджень з метою забезпечення мобільного управління.
Бровкіна Л.О., Маріупольський МЦ
3. Моніторинговий центр загальноосвітнього навчального закладу.
Решетникова І.В., завуч Зугреської ЗОШ №9
4. Технологія проведення дистанційних конкурсів та олімпіад.
Герман А.Ю., завідувач ВМІ
5. Особливості організації і підготовки до предметних турнірів.
Корнєв М.Н., методист ВІТ
6. Моніторингові дослідження в комплексному оцінюванні педагогічної діяльності вчителів під час атестації.
Галкін С.Г., завідувач відділу АПКЗО
7. Проблеми обробки моніторингових даних:
7.1. Вивчення рівня навчальних досягнень учнів з предмету.
Дідик О.В., методист відділу ЗНОМЯО
7.2. Особливості збору інформації щодо участі в олімпіадах.
Гринчук І.І., методист відділу ЗНОМЯО
7.3. Вимоги стосовно «Банку даних обдарованих дітей».
Толкачова Л.І., методист ЦНВ
|